quarta-feira, 9 de junho de 2010

zolty samochod

Tak w glebi duszy i serca to chyba kazdy marzy o tym zeby miec sportowy samochod. W Forcie M ludzie te marzenia sobie spelniaja. Wiosna gdy juz zniknie caly snieg i drogi zostana umyte deszczem z zalegajacego blota i soli na highway 63 pojawiaja sie takie kwiatki:

Najczesciej prowadzone przez lysych facetow z brzuszkiem. Naprawde! to nie moja zlosliwosc. Jeszce nigdy nie widzialam kobiety prowadzacej corvette, camarro czy tegoz tu pontiaca. Ale przyznam ze zlosliwie sie przygladam kto taki samochod prowadzi;)



Kobiety, jesli juz to prowadza zolte hummery. I wlasnie o tym chcialam tu napisac o zoltych samochodach, bo marzenie o sportowym samochodzie ja doskonale rozumiem, drzemie gdzies we mnie tez, moze nie teraz juz, natychmiast, ale kiedys, gdy nie bede potrzebowac fotelikow dla dzieci chcialabym zeby...David mial corvette;) ale dlaczego one musza byc zolte.. te samochody? czy gdyby byly czerwone, zielone czy czarne to nie rzucalyby sie z taka moca w oczy??? Moze to dlatego. Osobiscie uwazam ze zolty kolor psuje efekt, ale ja sie pewnie nie znam.

Ktoregos pieknego dnia gdy wyprzedzil nas zolty chevrolet camarro zazartowalam sobie do mego meza ze ja tez chce miec zolty samochod, powiedzial ze mi kupi school bus i juz mam zawod i przyszlosc zapewniona;)

Szkolne zolte autobusy tez glownie kobiety prowadza.
Ooooo i juz mam cel w zyciu- byc kierowca szkolnego busa!!! jakiz ten moj maz jest inteligentny, pomyslowy i zapobiegliwy

Sem comentários: